تعداد بازدید: 2097

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 اسفند 1386-0:0

سلام "آزادي"

يك مستند‌ساز مازندراني با ساخت مستند بلند «آزادي» قصد دارد به بررسي نگاه اقوام ايران به ميدان آزادي بپردازد.

 


مهدي قربانپور -مستندساز جوان مازندراني- ضمن اعلام خبر فوق از ميدان آزادي به عنوان نماد پايتخت ايران ياد كرد و گفت: در طرحي كه در دست دارم، قرار است به ميدان آزادي و نگاه اقوام مختلف ايران به آن بپردازم.

او كه اين فيلم را مستندي اجتماعي دانست، توضيح داد: قصد دارم در آن چهار گوشه ميدان آزادي را به تصوير بكشم و نگاه اقوام مختلف را به اين ميدان مورد بررسي قرار دهم.

 قربان‌پور در ادامه مدت زمان اين فيلم را 75 دقيقه تخمين زد و به isna گفت: در اين فيلم قصد دارم، شرايط اجتماعي ، بحث مردم شناسي مردم اين منطقه و شرايط اقتصادي افرادي را كه در اين منطقه كار مي كنند مورد توجه قرار دهم.

 او در پايان خاطرنشان كرد: هنوز عوامل اين فيلم بصورت قطعي انتخاب نشده‌اند و شروع اين فيلم از اوايل ارديبهشت ماه سال آينده خواهد بود. هم‌اكنون براي تهيه كنندگي اين فيلم درحال مذاكره با مركز گسترش سينماي مستند و تجربي هستم.

"من انرژي هسته اي نيستم" و"همراه شو عزيز" که به دلاور بزرگ نيا-نامزد انتخابات مجلس از حوزه قائم شهر- تقديم شده است دو کار آخرقربانپور است. 


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 26 اسفند 1386-0:0

    با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری و همکاران محترم فرهنگی خویش جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری

    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 25 اسفند 1386-0:0

      با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای مجلس هشتم ساری

      • پنجشنبه 23 اسفند 1386-0:0

        چرندیات!

        ما مازندرانی هایی که افتخار به تمدن امپراتوری 5000 ساله هیرکانی داریم و پس از آن تپورستان را داریم، این سرزمین گرانبها رو داریم حالا دیگه آزادی چیه مشتی ؟


        تو هم مثل شاه حسینی کارگردان کلاغ پر یک مازندرانی خود فروخته و وطن فروش هستی


        ©2013 APG.ir